חה"כ יולי אדלשטיין: "הערכים נותרו, הנסיבות השתנו"

    אסתי פלד 2 Comment on חה"כ יולי אדלשטיין: "הערכים נותרו, הנסיבות השתנו"

    יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין למימרן ב"מהדורה המרכזית": "מודאג ממה שקורה כעת ביו"ש, אחד מההישגים הגדולים שלנו היה ההישג התודעתי. לפני כשבע שנים בכל שיחה היה עולה העניין הפלסטיני, בהסכמי אברהם הגענו למצב של ידידות מבלי להיכנע לטרור הפלסטיני. עכשיו, הממשלה מחזירה את הנושא הפלסטיני לשולחן, זה נזק אמיתי"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ויו"ר הכנסת לשעבר, יולי אדלשטיין: "אנחנו בתקופת בחירות, לצערנו יאיר לפיד ראש ממשלה, מקווה שכולנו נהיה מספיק עירניים ונעבוד קשה כדי להביא ממשלה לאומית. כשהודעתי על התמודדות לראשות התנועה הערכים שהובילו אותי היו אותם ערכים. הרגשתי שאנחנו תקועים באופוזיציה, שאנחנו בידיים לא טובות ולכן רציתי לשנות את זה. ברוך ה' השתנו הנסיבות"

    "מערכת בחירות, ביבי או לא לא ביבי לא טובה, מקווה שמערכת הבחירות הנוכחית תהיה סביב דברים רציניים יותר, נעשה מאמץ כדי לעשות את זה. הדבר האחרון שאני רוצה שישב על המצפון שלי זה לאבד את הרוב, ההחלטה הייתה קשה, אבל היא התקבלה" חשף אדשטיין את התלבטותו לפרוש מהבטחותיו.

    "אני מודאג ממה שקורה כעת ביו"ש, אחד מההישגים הגדולים שלנו היה ההישג התודעתי. לפני כשבע שנים בכל שיחה היה עולה העניין הפלסטיני, בהסכמי אברהם הגענו למצב של ידידות מבלי להיכנע לטרור הפלסטיני. אבל עכשיו, הממשלה מחזירה את הנושא הפלסטיני לשולחן, זה נזק אמיתי, מקווה שננצח ולא "נתברבר" על הקמת הממשלה הבאה"

    "מכל מצב צריך להפיק לקחים אחרצ לא תהיה התקדמות. לגבי פסקת התגברות, תמיד דיברתי על הנושא בכל פורום, כולל מול אנשי מערכת המשפט – השמיים לא נפלו. יש התערבות בלתי הוגנת, צריך לעשות רפורמות, מי שצריך את זה זאת מערכת המשפט בעצמה. זה מסוכן, המכון הישראלי לדמוקרטיה אומר את זה לא הימין והחרדים".

    "אני לא יודע מה יהיה עם כחול לבן התקווה החדשה, אנשים מאוד שונים מבחינת השקפת העולם, לא רוצה להיות פרשן שלהם. התגובה הרשמית של הליכוד היא שאנחנו ךא מתערבים איך השמאל מחלק את קולותיו. לא הייתי חלק מהמגעים שהתנהלו מול סילמן ושיקלי, אני בעד לגמול טוב לאלו שעזרו להפיל את הממשלה. יו"ר התנועה צריך להחליט בדברים האלו. מסתכלים על היכולת שלנו להשיב טובה לאלו שסייעו לנו"

    לגבי איילת שקד אמר השר לשעבר: "אנחנו צריכים להתרכז איך נקבל הכי הרבה מנדטים ואיך ננצח את הבחירות. זה טוב לפרשנים פוליטיים, אנחנו נתעסק במה שקורה בליכוד"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה שעוד יפה, שהוא לא מנסה ליפות. מטרת הליכוד להיות בשלטון. השאר גמיש. אני תמה אם נתניהו מרוצה ממנו, מחד הוא לא מזיק לקמפיין הבאת קולות 'מתונים' ומאידך הוא מתחרה שלו.